Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα δημόσιο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα δημόσιο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
FW: FW: ο γαϊδαρος - ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ!!!
Ήταν που λέτε σε ορεινό χωριό ένας κτηνοτρόφος, ο οποίος είχε στην κατοχή του τον μοναδικό αρσενικό γάιδαρο της περιοχής. Καθότι πονηρός και γνώστης του πλεονεκτήματος που είχε, όρισε ταρίφα EURO1500 για κάθε "βόλεμα" γαϊδούρας που του έφερναν οι συγχωριανοί του.
Ουράαααααααααααααα οι γαϊδούρες κάθε μέρα έξω από το στάβλο του γαϊδάρου. Ο κτηνοτρόφος έστησε καρέκλα και τραπέζι, και εισέπραττε τα 1500άρια. Αυτή η δουλειά γίνονταν κάθε μέρα και μέχρι να τελειώσει η ουρά.
Έλα όμως που υπόλοιποι αγανάκτησαν με την ταρίφα και πάνε στον πρόεδρο του χωριού να διαμαρτυρηθούν. Ο πρόεδρος τους υπόσχεται ότι θα αγοράσει με χρήματα του δήμου τον γάιδαρο, για να "βολεύονται" οι γαϊδούρες δωρεάν.
Πάει λοιπόν στον κτηνοτρόφο.
-Πόσα θέλεις για να πουλήσεις τον γάιδαρό σου στον δήμο?
-Δώσε EURO100.000 και πάρτον τώρα πρόεδρε.
Του σκάει το "μαρούλι" ο πρόεδρος, παίρνει τον γάιδαρο και τον πάει στην πλατεία. Εκεί έχει χτίσει έναν μικρό στάβλο με όλες τις ανέσεις, κλιματισμό, τρεχούμενο νερό, τα φρέσκα και καλύτερα λαχανικά για να τρώει ο γάιδαρος και ιδιαίτερο μέρος για να γίνεται το "βόλεμα".
Όλο χαρά οι χωρικοί τρέχοντας αρπάζουν τις γαϊδούρες και βουρ στην πλατεία. Έλα όμως που ο γάιδαρος "βόλευε" μια και αυτή με το ζόρι.
Ξανά στον πρόεδρο να κάνουν παράπονα. Τρέχει ο πρόεδρος στον κτηνοτρόφο.
-Καλά ρε άλλον γάιδαρο μου πούλησες? Ο δικός σου τις "βόλευε" όλες μέχρι το μεσημέρι. Αυτός μια και με το ζόρι.
Ουράαααααααααααααα οι γαϊδούρες κάθε μέρα έξω από το στάβλο του γαϊδάρου. Ο κτηνοτρόφος έστησε καρέκλα και τραπέζι, και εισέπραττε τα 1500άρια. Αυτή η δουλειά γίνονταν κάθε μέρα και μέχρι να τελειώσει η ουρά.
Έλα όμως που υπόλοιποι αγανάκτησαν με την ταρίφα και πάνε στον πρόεδρο του χωριού να διαμαρτυρηθούν. Ο πρόεδρος τους υπόσχεται ότι θα αγοράσει με χρήματα του δήμου τον γάιδαρο, για να "βολεύονται" οι γαϊδούρες δωρεάν.
Πάει λοιπόν στον κτηνοτρόφο.
-Πόσα θέλεις για να πουλήσεις τον γάιδαρό σου στον δήμο?
-Δώσε EURO100.000 και πάρτον τώρα πρόεδρε.
Του σκάει το "μαρούλι" ο πρόεδρος, παίρνει τον γάιδαρο και τον πάει στην πλατεία. Εκεί έχει χτίσει έναν μικρό στάβλο με όλες τις ανέσεις, κλιματισμό, τρεχούμενο νερό, τα φρέσκα και καλύτερα λαχανικά για να τρώει ο γάιδαρος και ιδιαίτερο μέρος για να γίνεται το "βόλεμα".
Όλο χαρά οι χωρικοί τρέχοντας αρπάζουν τις γαϊδούρες και βουρ στην πλατεία. Έλα όμως που ο γάιδαρος "βόλευε" μια και αυτή με το ζόρι.
Ξανά στον πρόεδρο να κάνουν παράπονα. Τρέχει ο πρόεδρος στον κτηνοτρόφο.
-Καλά ρε άλλον γάιδαρο μου πούλησες? Ο δικός σου τις "βόλευε" όλες μέχρι το μεσημέρι. Αυτός μια και με το ζόρι.
-ΑΑΑΑ πρόεδρε, ο ίδιος είναι. Σε εμένα για να φάει και να κοιμηθεί έπρεπε να δουλέψει. Ενώ τώρα που μπήκε στο δημόσιο είναι στα παπάρια του...!
FW: ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΣΟΥΠΕΡ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΛΑΜΟΓΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
Σημείωση myfunnymailbox: Τα είχαμε ανεβάσει και παλαιότερα στο blog μας αλλά μας ξαναήρθαν με ποσά και πόσοι τα παίρνουν... Ας θαυμάσουμε την ευρηματικότητα των ανθρώπων που αρμέγαν το κράτος, όλους μας, για δεκαετίες, Τα παρακάτω επιδόματα μας ήρθαν με e-mail. Φαντάζουν απίθανα,αλλά η πηγή μας μας λέει ότι είναι αληθινά.10 - Επίδομα προθέρμανσης αυτοκινήτου (ΟΤΕ) 690/μήνα 420 ατομα 09 - Επίδομα πλυσίματος χεριών (ΟΣΕ) 420/μήνα 1987 ατομα 08 - Επίδομα προπέλας (Λιμενικό) 840/μήνα 653 ατομα 07 - Επίδομα κεραίας (ΗΣΑΠ) 1120/μηνα 329 ατομα 06 - Μεταφοράς φακέλου (Δημόσιο) 290/μήνα 6800 ατομα 05 - Επίδομα παραλαβής - παράδοσης λεωφορείων 450/μήνα 1100 ατομα 04 - Επίδομα έγκαιρης προσέλευσης (ΕΘΕΛ) 310/μήμα 1790 ατομα 03 - Επίδομα αποτελεσματικότερης διεκπεραίωσης υποθέσεων (Υπουργείο Δικαιοσύνης) 595/μήνα 02 - Επίδομα Φαξ (ΔΕΗ) 870/μήνα 657 άτομα 01 - Ετήσιο επίδομα χρήσης του κυλικείου, παρότι η χρήση των εστιατορίων των εγκαταστάσεων είναι δωρεάν (Όμιλος Ελληνικών Πετρελαίων) 120/μήνα Ολο το προσωπικό !!!!!! Όσοι δηλαδή πληρώνουν κανονικά τους φόρους τους, τέτοιες καταστάσεις πλήρωναν και βέβαια συνεχίζουν να πληρώνουν, χώρια οι μίζες και χώρια τα νταβατζιλίκια σε δικηγόρους, επιμελητήρια κτλ κτλ κτλ κτλ ............ |
FW: Τα 10 πιο απίστευτα επιδόματα του δημοσίου!!!!
|
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)








