Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

FW: ΑΝΕΚΔΟΤΑ... ΣΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ




Στα ασανσέρ έπρεπε να γράφουν: Άτομα: 4, Κιλά: 350, *Μέρες να πλυθείς*: max 2

* * *

Αν νιώθεις ότι όλοι σε έχουν γραμμένο, πήγαινε στο Πλαίσιο. 15 καλημέρες ανά 1 μέτρο....

* * *

Είπε ένας φίλος... Δε γίνεται με αυτή την κρίση να με συντηρεί η γκόμενά μου, ντρέπομαι, δεν μου φτάνουν τα λεφτά. Πρέπει να βρω και δεύτερη γκόμενα.

* * *

-Tι σχολή έχεις τελειώσει;
-marketing
-και με τι ασχολείσαι;
-construction manager of suvlaki (τυλιχτής πιτογυρου)

* * *

Όταν σου ζητάει κάποιος δανεικά, υπάρχουν 2 τρόποι να καταλήξετε τσακωμένοι:
α) να του δανείσεις
β) να μη του δανείσεις

* * *

Αναπολώ την εποχή που χρωστούσα... μόνο μαθήματα!!!

* * *

- Καπνίζεις ;
- Ναι !
- Πόσα πακέτα την ημέρα ;
- 3
- Πόσο κάνει το πακέτο;
-5 ευρώ
- Οπότε, καπνίζεις 3 πακέτα τη 'μέρα που κάνουν από 5 ευρώ για 15 χρόνια αυτά μας κάνουν 82.125 ευρώ!
- Εεεε, και;
-Το ξέρεις ότι με αυτά τα λεφτά θα μπορούσες να πάρεις μια ferrari ;
- Να σου κάνω κι εγώ μια ερώτηση ;
- Ναι !
- Εσύ, καπνίζεις?
- ΟΧΙ....
- ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η FERRARI ΣΟΥ ΡΕ ΣΥ ;;;;;;


* * *


Είμαι στο ταξί και μπαίνει μια ασχημούλα ...
-"Ψυχικό"
-"Δεν κάνω μάνα μου" ...λέει ο ταξιτζής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου