Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

FW: ΚΟΡΥΦΑΙΑ!

Μετα απο δύο μήνες έβαλα 50 ευρώ βενζίνη στο αυτοκίνητο και μετα δεν έπαιρνε μπρος. Μάλλον έπαθε εγκεφαλικό απο την συγκίνηση...

·         Τη δικιά μου την κορμάρα την έχτισα με καρμπονάρα..

·         Σε λίγο θα πηγαίνουμε Σούπερ Μάρκετ και δεν θα αγοράζουμε τίποτα, θα κάνουμε μόνο Like.

·         Οι μουσικά ψαγμένοι ξέρουν ότι το "Set fire to the rain" της Adele είναι βασισμένο στο "Βρέχει φωτιά στη στράτα μου"!

·         Σβήσε το Facebook και αν θυμηθεί κανείς άλλος εκτός από τη μάνα σου τα γενέθλια σου, θα κάτσω να με χέσεις...

·         Ο κόκορας του γείτονα μπήκε στην αυλή μου...
Ας είναι ελαφρύ το μακαρόνι που θα τον σκεπάσει...

·         Είδα ένα σχιζοφρενή δολοφόνο να καίει κεσεδάκια και του λέω,psycho killer, καις κεσέ??

·         Δε διαβάζω άλλα μαθηματικά. Είδα αστέρι να πέφτει κι έκανα μία f(x).

·         Σε είδα στο μπαρακι... Ήσουν μελαχρινή και μαυρισμένη.... Μου έδωσες ενα τριαντάφυλλο. Σου ψιθύρισα "Είναι τέλειο".... Μου ψιθύρισες: "ένα ευρώ"...

·         Τα πιο σοβαρά πράγματα λέγονται στην Πλάκα. Μερικές φορές και στο Θησείο.

·         Στάδια γυναικείας τριχοφυίας:
1) Φρεσκοξυρισμένη
2) Τριών ημερών
3) Τις αφήνω για αποτρίχωση
4) Δεν έχω γκόμενο και είναι χειμώνας
5) ΚΚΕ


·         Όταν ψάχνω κάτι: Google
Όταν ψάχνω κάποιον: Facebook
Όταν δεν βρίσκω κάτι: Μάναααααα......!

·         Ευτυχώς που τα κεφτεδάκια στα ΙΚΕΑ τα 'χουν έτοιμα...και δεν χρειάζονται συναρμολόγηση..

·         Ας κάνω την καρδιά μου πέτρα αφού η κοιλιά μου δε γίνεται με τίποτα.

·         9 σκαλιά, γλύστρησα κ τα μέτρησα ενα-ενα με το κώλο. Η όμορφη γειτόνισσα του κάτω ορόφου κοιτάει, σηκώνομαι με στυλ κ της ψιθυρίζω "παρκούρ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου