Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

FW: Τατσόπουλος











Όταν μπαίνει ο Τατσόπουλος στο λεωφορείο ρίχνουν όλοι κορώνα γράμματα

Φούχτελ: Ένας Γερμανός πηδάει όσο 10 Έλληνες.

Τατσόπουλος ερασιτέχνης. Η εφορία πηδάει όλη τη χώρα.

Να δείτε που ο Τατσόπουλος δεν είναι συγγραφέας. Ταξιτζής είναι.

Ο Τατσόπουλος σκοπεύει να κάνει περιοδεία και στην επαρχία?

Σε περιοδεία ο Τατσόπουλος!Αυριο γαμάει Ναυπλιο,Αργος και αργα το βραδυ στη Σπαρτη...ο θρύλος στο χωριό σας

πολύ φοβάμαι ότι ο Τατσόπουλος έχει πάει και με τη γκόμενα του Παντελίδη....και είδατε τα αποτελέσματα..

Ο Παπακαλιάτης με τις μανάδες, ο Τατσόπουλος με την μισή Αθήνα ρε καλά κάναμε και γυρίσαμε στην επαρχία

Ο Τατσόπουλος είναι το πλαν μπ του Τσίπρα

Δηλώνω ότι είμαι στην μισή Αθήνα που δεν έχει πηδήξει ο Τατσόπουλος

Όποιος δηλαδή διαφωνεί μέσα στο Σύριζα, αντί να διαγράφεται, θα του ρίχνει ένα μανίκι ο Τατσόπουλος.Έτσι για συμμόρφωση και για την εμπειρία

Ο Τατσόπουλος δεν ήταν ικανοποιημένος απο τη μισή Αθήνα γι'αυτό πήγε στον #syriza που είναι έτοιμος να γ@μήσει όλη την Ελλάδα!!

Το ποταμι και κειθε το γαμησε η το ποταμι και δωθε;

Φαντάσου οι ΧΑαυγίτες να τον έλεγαν και κοντό !

Θα ήθελα ένα τσίγκινο σωβρακάκι, μπας και ο Τατσόπουλος αποφασίσει να πηδήξει και την άλλη μισή Αθήνα...

Ο Παπακαλιατης υποδύεται τον Τατσόπουλο όλα αυτα τα χρονια. Τώρα εξηγούνται όλα.

Πάντως εμένα δεν με πήδηξε, αλά δεν μετράει, είμαι εκτός δήμου Αθηναίων

Γεια σας. Είμαι ο Τατσό της γειτονιάς σας.

Περί τις 223 ανά ημέρα, αν είναι σωστοί οι υπολογισμοί μου

Το οτι η δηλωση Τατσόπουλου συνεπεσε με την πρεμιέρα της ταινίας του Παπακαλιάτη μονο σε μενα μοιαζει υποπτο?

Δήμαρχε Καμίνη, τι πρέπει να γίνει για να πάρεις θέση δηλαδή ;;   Να πηδήξει και τους υπόλοιπους ο Τατσόπουλος ;;

Να τα που βγαίνουν όλα αληθινά:  "θα έρθουν οι κομμουνιστές και θα μας πηδήξουν τις γυναίκες"

κοίτα ρε που θα κοιτάμε στο fb αν έχει friends ο Τατσόπουλος τις γυναίκες μας..

Η γιαγιά μου μόλις παραδέχτηκε ότι την έχει πηδήξει ο Τατσόπουλος.

"Έχω τη λίστα Τατσόπουλου"

"Φοβάμαι μην είμαι παιδί του Τατσόπουλου"


"ειναι κεφάτη γυριζει απ΄του Τατσοπουλου"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου