Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Δεν διάβασα το μηνμόνιο και twitter

Η παραδοχή του Χρυσοχοϊδη ότι δεν είχε διαβάσει το μνημόνιο προκάλεσε έκρηξη χιούμορ στο internet:

Παρακάτω διάφορα tweets που απαντούν γιατί δεν διάβασε το μνημόνιο:

Δεν διάβασα το μηνμόνια γιατί:
  • περιμένω να βγει στο σινεμά
  • το ξέχασα στο σπίτι κύριε
  • ξαφνικά εμφανίστηκε ένα ρακούν και μου το έκλεψε
  • είμαι άντρας και το κέφι μου θα κάνω
  • ήταν μάθημα επιλογής και δεν το είχα διαβάσει
  • το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα
  • ήθελα να συμπαρασταθώ στους μαθητές που δεν είχαν βιβλία να διαβάσουν
  • είμαι κούκλος και έχω άπαιχτους κοιλιακούς
  • δεν ήταν εικονογραφημένο
  • είμαι ΕΓΩ και τα ξέρω ΟΛΑ χωρίς να διαβάζω (αφιερωμένο στους μεγάλους μας πολιτικούς άνδρες)
  • ήταν κακογραμμένο και χωρίς ενδιαφέρουσα πλοκή
  • είμαι ο Μπάτμαν, πολεμάω το έγκλημα
  • δεν μου είπαν να το διαβάσω, να το ψηφίσω μου είπαν
  • στην Ελλάδα αυτός ο τρόπος αντιμετώπισης των ευθυνών μας είναι μαγκιά
  • αλλοιώνει τη γεύση ρε φίλε!
  • ο Γιώργος μου είπε: μην ασχολείσαι, είναι όλα τακτοποιημένα
  • εσείς διαβάσατε το πρόγραμμά μου όταν με ψηφίζατε;
  • ήθελα να τελειώσω το "Μάικ το Φασολάκη"
  • Ομορφάαααααντρα μου! Δεν πειράζει, θα σου δώσω 12% για να γλιστράει».
  • δε φανταζόμουν ότι θα με έκραζαν έτσι στο twitter. Λες να ξύπνησαν τα ζώα;
  • το καμα σουτρα είναι καλύτερο
  • στη σελίδα 12 πέθανε η πρωταγωνίστρια και βαρέθηκα να το συνεχίσω…
  • τα βράδια ντύνομαι τροτέζα.
  • η Διαμαντοπουλου δεν εχει τυπωσει ακομα τα βιβλια
  • κανεις δε το εκανε RT στο twitter και like στο facebook
  • περίμενα να βγει σε Λινγκουαφον! Είμαι ακουστικός τύπος!
  • ειχε τελικο dancing on ice!
  • είχε έρθει η Νταλάρα σπίτι να το διαβάσουμε μαζί και τελικά παίχτηκε φάση.
  • στην τουαλέτα μόνο σταυρόλεξο
  • περιμένω και το sequel για να τα διαβάσω μαζί.
  • γιατί τις τσόντες μ αρέσει να τις βλέπω όχι να τις διαβάζω.
  • είχε παλιόκαιρο τη μέρα που σε γνώρισα lol
  • διαβάζω μόνο βιβλία που διαφημίζει το #Alter. Αϊμέ αγάπη μου
  • έβλεπα τη «Μεγάλη Απόφραξη» με τον Τσάκωνα. Κλασική περίπτωση βλάβης…
  • δεν θα κόβαμε ούτε cent από τους μισθούς μας… οπότε δε μ αφορούσε…
  • τα ίδια λέει και το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ
  • είχα πάρει wii και κάναμε βουλευτικό τουρνουά wii sports
  • δεν είχε glossy paper, Τζίζους.
  • κωλοφτιάχναμε κάτι παπάκια με τους Δελτάδες τότε…
  • πού να σας τα λέω, στα χέρια μου το είχα & μού επιτέθηκε ένα σκιουράκι-νίντζα & μού το πήρε
  • περίμενα να οργανώσουμε βραδιά μνημονίου με την Αννούλα και τον Ανδρέα, αλλά δεν ευκαιρούσαν…
  • το Mega έλεγε ότι έπρεπε να το υπογράψω.
  • είχα απόλυτη εμπιστοσύνη στον πρόεδρό μου και την εξυπνάδα του!
  • ποτέ δεν διαβάζω τα terms and conditions. Πώς κάνετε έτσι πια;
  • κανένας από τους συναδέλφους μου δεν το διάβασε. #true_story
  • η γραμματέας μου έχυσε όλον τον καφέ πάνω του και ντράπηκα να ζητήσω κι άλλο αντίγραφο!
  • εδωσα το ipad στον ΓΑΠ κ το amazon δεν το ειχε για να το κατεβασω στο kindle..
  • μου είπαν ότι δεν έχει Happy End και δεν μπορώ τις στεναχώριες.
  • έπρεπε να βάψω τα μάτια του Κίμωνα Κουλούρη με το καινούργιο μολύβι της maybelline
  • μου το στείλανε σε Flash αρχείο.
  • έπρεπε να φτάσω το μαχαίρι στο κόκκαλο αλλά δεν έβρισκα το κόκκαλο
  • νόμιζα ότι θα το απαγγείλουν στη βουλή
  • φαντάστηκα ότι θα βγει και σε περίληψη.
  • δεν μου το είπε η Τρέμη.
  • διάβαζα το μπλογκ του @a_loverdos με ανάλυση για τις τακτικές του Βαλβέρδε.
  • οι υπήκοοι της χώρας βγάζαν hashtag αντί να με κυνηγάνε εμένα και τη συμμορία μου
  • δεν είχε καλές κριτικές
  • ο σταζιέρ που έχω διορίσει από το παράθυρο με 3 κ 60 δε δουλεύει Σάββατα κ δε μου έκανε αποδελτίωση.
  • το έκανα βελάκια κ το πέταγα στο λοβέρδο και την αννούλα.
  • θα ανεβεί το καλοκαίρι Επίδαυρο και θα πάω να το δω
  • είχα άλλες υποχρεώσεις: Να γυρνάω από κανάλι σε κανάλι για να το υπερασπίζομαι
  • δεν ειχε δώρο η συσκευασία και το πήρα
  • εκείνο τν καιρό κυνηγούσα επικίνδυνους ανήλικους με κατσαρόλες που χαλούσαν την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό
  • εβλεπα τούρκικο
  • ήταν σε επανάληψη
  • δεν άνοιγε το attachment.
  • είχα παει στα Hondos να πάρω μασκαρα του Κιμωνα.
  • αυτά είναι σαχλαμάρες. Εκανα ιδιαίτερα στην πρεσβεία κι έδωσα εξετάσεις στην TV…
  • ήταν στα Αγγλικά. Helloooo!
  • είχε πολλές σελίδες με ψιλά γράμματα
  • πήγαινα για πρωθυπουργός. Αυτά είναι αγγαρείες για συμβούλους και μαλακίες για αντάρτες
  • έτσι κ αλλιώς θα με ψηφίζατε. Ξανά και ξανά. Μου- χα- χα.
  • έχω βουλευτική ασυλία #beat_that
  • εκει που κοιτουσα το εξωφυλλο, πεταχτηκε ο σκυλος κ το πηρε καλε κυρια
  • έκαναν πολλή φασαρία κάτι αγανακτισμένοι απ’ έξω και δεν μπορούσα να συγκεντρωθω.
  • είχε gossip girl νέο επεισόδιο κ δεν μπορούσα να το χάσω.
  • ήταν ανάδρομος ο ερμής
  • δεν είχε glossy paper, Τζίζους.
  • είμαι ο τζακ νόρις
  • μόνο ο τσακ νόρις μπορεί να το διαβάσει
  • katapolemousa tous terrorists sto Counterstrike
  • ο σταζιέρ που έχω διορίσει από το παράθυρο με 3 κ 60 δε δουλεύει Σάββατα κ δε μου έκανε αποδελτίωση.
  • περιμένω να βγει σε DVD με τη @Real_gr της Κυριακής!
  • ποναγε η κοιλιά μου (στον Βενιζέλο γιατί έπιασε η δικαιολογία?)
  • είχε gossip girl νέο επεισόδιο κ δεν μπορούσα να το χάσω.
Περισσότερα στο hashtag #De_diavasa_to_mnimonio_giati

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου