Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

FW: Εδώ ήταν! Ας Κάνατε!

Ένας νεαρός, μετά από ένα βράδυ παραμονής με την σέξι συνοδό του σε ξενοδοχειακό συγκρότημα πολυτελείας, πάει να πληρώσει το λογαριασμό και του σηκώνεται η τρίχα…


…"Μα είναι δυνατόν να μου ζητάτε δύο χιλιάδες ευρώ για ένα βράδυ; Σε ένα απλό δωμάτιο έμεινα. Δύο χιλιάδες ευρώ ένα απλό δωμάτιο"; ρωτά έξαλλος. Και ο ρεσεψιονίστ του απαντά:
"Μα, κύριέ μου, δεν είναι μόνο το δωμάτιο. Το δωμάτιο, μόνο 200 ευρώ σας το χρεώσαμε..."


…Ο πελάτης: "Και τα υπόλοιπα 1800 τι είναι; Νταβατζιλίκι;"


"Ακούστε κύριε, μη μιλάτε έτσι, σάς παρακαλώ. Μόνο το δωμάτιο είναι; Είναι και το τένις. Πεντακόσια ευρώ κάνει το τένις", απαντά ο ρεσεψιονίστ…


Ο πελάτης: "Ποιο τένις; Έπαιξα εγώ τένις;"


…Ο ρεσεψιονίστ: "Εδώ ήταν το γήπεδο, κύριε. Ας παίζατε"…


Ο πελάτης: "Καλά, ακόμα κι έτσι, τα άλλα 1300 ευρώ γιατί τα βάλατε στο λογαριασμό μου;


…Ο ρεσεψιονίστ: "Τα 500 είναι για το μπάσκετ, κύριε…"


…Ο πελάτης: "Μα ούτε μπάσκετ έπαιξα!..."


…"Δεν ξέρω, κύριε", απαντά ο ρεσεψιονίστ. "Πάντως, το γήπεδο εδώ είναι, ας παίζατε"...


…Ο νεαρός, βλέποντας τον απόλυτο παραλογισμό, αρχίζει να το διασκεδάζει…


…"Να υποθέσω", λέει στον ρεσεψιονίστ, "πως θα έπρεπε να παίξω και μπιλιάρδο. Είδα ένα τραπέζι κάπου. Σωστά";


"Πολύ σωστά", απαντά ο ρεσεψιονίστ. "Το είχαμε και σε καλή τιμή. Μόνο 300 ευρώ σάς χρεώσαμε"…


…Ο πελάτης: "Και τα άλλα 500, λογικά θα είναι για την πισίνα. Παρότι δεν κολύμπησα ..."


…"Ε, εκεί ήταν η πισίνα, ας κολυμπούσατε!" ήταν η απάντηση...


…"OK", λέει ο πελάτης. "Αφού λοιπόν όλα αυτά, κοστίζουν δύο χιλιάδες ευρώ, εσείς και το ξενοδοχείο σας μου χρωστάτε 1.000 ευρώ και πατσίσαμε"…


…"Μα τι λέτε κύριε; Είναι δυνατό να σας χρωστάει το ξενοδοχείο"; ερωτά με απορία ο ρεσεψιονίστ…


…"Και βέβαια είναι", απαντά με ύφος ο νεαρός. "Γιατί εγώ, όταν κάποιος κάνει σεξ με τη συνοδό μου, τον χρεώνω 3.000 χιλιάδες ευρώ"! Τρεις που μου χρωστάτε, μείον δύο που με χρεώσατε, μου οφείλετε ένα χιλιάρικο"…


…"Ποιο σεξ, κύριε", λέει ο ρεσεψιονίστ, "ούτε εγώ, ούτε κανένας άλλος έκανε σεξ με τη συνοδό σας…"


…Και ο νεαρός: "Εδώ ήταν η συνοδός μου, ας κάνατε!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου